Besviken!!

Idag var vi på väg till Dalarna. Jag och tjejerna tog det lugnt hemma på dan. Packade och åkte för att hämta Calle från jobbet 16:30. 


Jag började känna av ryggvärk tio minuter efter att vi hämtat honom. Det kom och gick hela tiden. När vi hade åkt till Kathrineholm så kände jag att det kanske är dumt att åka ända till Dalarna. 
Gick på toa där och funderade en stund samtidigt som jag ringde mamma.

Tillslut tog jag beslutet att vi skulle åka hem igen. Både jag och tjejerna är besvikna. Dom hade verkligen sett fram emot att åka dit och träffa mormor och morfar. Vi saknar dom när vi inte har setts på några veckor 💗Men jag sa att vi får åka dit sen när lillasyster har kommit.

Usch så trist när man inte vet om det är förvärkar eller om det är nåt på G på riktigt.
Har fortfarande ont till och från. Så det är bara att avvakta och se. Samtidigt som jag hoppas att hon ska komma NU så är jag livrädd!! Vill verkligen inte föda 😢 men det är ju lite försent att ångra sig nu. Det är bara att ta tag i det när det väl sätter igång ordentligt 😩😭

Nu ska jag ta ett varmt bad för att se om det kanske hjälper lite mot smärtan.

Det var allt för mig just nu!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh!!! Håller tummarna på att hon kommer snart!!! ❤️

2017-06-30 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0