I´m back

Jag ska försöka komma igång lite med bloggandet igen.

Imorrn drar inskolningen för Filippa igång, får se hur det går.
Nästa måndag börjag jag med pluggandet, dert ser jag fram emot.. skönt att komma igång med något än att bara gå hemma & känna sig allmänt värdelös =/

Calle kommer att vara pappaledig i sex veckor på måndagar så att barnen slipper gå på dagis då.. dom skulle gått från 7-16.. det är ju inte hela världen när det bara är en dag i veckan, men det är skönt att dom slipper det i några veckor, iaf för Filippas del, känns mera Ok sen när hon kommit in i dagisrutinerna mera.
Thez däremot tycker det ska bli jätte kul att få vara mera på dagis.
Men det kommer inte bli långa dagar för dom ändå, typ 5 timmar onsdag, torsdag & fredag.

Nu ska vi åka till byns bibliotek & låna lite böcker till Thez.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du skriver igen... Matte LÖVVE! Puss puss

2011-01-10 @ 19:10:19
Postat av: Thess

Å vad kul att du börjat skriva igen :)

Härligt att börja plugga, skulle du läsa till nått..?

Jag längtar lite grann till feb då jag börjar, ska du gå på KOMVUX så kanske vi träffar på varann :)

Kramis.

2011-01-10 @ 19:27:06
URL: http://raffofant.blogg.se/
Postat av: Cattis

Välkommen tillbaka =)



Puss & Kram

2011-01-10 @ 21:27:52
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Thess

Jo det är ju väldigt många år sen man satt i skolbänken så lite nervöst är det :) jag ska validera heter det, det gör jag på arbetstid & är nog färdig till hösten, så jag blir undersköterska :)

Kram.

2011-01-11 @ 10:20:23
URL: http://raffofant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0