söndag

Vi hade en supertrevlig eftermiddag hos familjen Gyllemo idag!
Först fikade vi sen blev det pizza oxå.. Gott.
Barnen lekte jätte bra.. var igång hela tiden Å styrde :-)

Imorgon är det dax för Filippa att få sina rör.. hoppas vi, hon har varit lite småförkyld i några dagar så vi får se vad dom säger.
Själv har jag ont i halsen& börjar bli lite snorig :-( Skönt att det är sportlov den här veckan.

I torsdags åkte jag till veterinären med Zeke. Det blev en akutoperation av hans has. Var massa lösa benflisor som låg där inne & hade nött sönder brosket =(
Är sååå jävla arg på veterinären i Krokek som sa att det BARA var en stukning då innan jul.
Hade det här fixats till direkt så hade det aldrig blivit så allvarligt som det var.
Det konstiga är att Zeke inte har haltat nåt nästan.. bara när han varit ute på längre promenader och efter det lagt sig.. sen när han har rest sig ien så har han haltat lite. Skumt det där!
Men nu är det fixat iaf hoppas jag, han ska äta medicin ett bra tag framöver nu.
Jag ska tillbaka med honom den 3 mars för att ta bort stygnen, får se vad veterinären säger då.

Skriver snart igen om hur det gick med Filippas rör om det nu blir nåt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Läste i NT idag om en vetrinär som blivit anmäld för att han inte upptäckt att en hund hade frakturer. Tänkte på er då!!

2011-02-22 @ 13:18:22
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0