Seeeg

Är jag idag. Barnen är på dagis & jag har pluggat lite engelska... så tråkigt.
Filippa har blivit ledsen varje dag den här veckan när jag har lämnat henne =( Men hon är inte hysterisk & det går över, ibland är hon lite små ledsen till & från men det är nog inte så farligt. Hon har ju Thez där i närheten oxå.

Snart måste jag fixa lite lunch.. idag har jag bara en lektion, börjar inte förrän halv fyra.
Calle ska hämta barnen idag för första gången.. får se om han får med sig alla deras kläder hem *S*

Imorgon ska vi på bio, mormor & morfar kommer hit & ska va med tjejerna.. Thez tycker det ska bli mysigt att ha fredagsmys med dom =)
Får se vad vi ska se.. antingen svinalängorna eller Little Fockers.
Det ska bli skönt att komma iväg lite bara jag & Calle, det var länge sen nu igen.

Nehej.. nu blir det lunch!



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Mysigt! Man behöver verkligen komma iväg själva ibland. Vi ska ju på spa snart!

2011-02-03 @ 13:20:52
Postat av: Cattis

Jag kan verkligen rekommendera Svinalängorna, fast se den hemma. Tror ni får en betydligt roligare kväll om ni ser Little Fockers, den verkar ju askul.

Man skrattar ju inte direkt till Svinalängorna kan jag säga.

Ha en skön kväll goding!

Kram

2011-02-03 @ 14:31:32
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0