Ett litet inlägg

Jag har precis pluggat lite hälsopedagogik, ska leta fakta om "enpowerment" hittade inget vettigt.. får leta en annan dag för snart måste jag ut i det här skitvädret. Ska rasta Zeke innan jag ska till skolan som börjar halv fyra, en lektion på torsdagar.
Idag börjar Thez på dans här ute i byn, det är norrköpings danccenter som arrangerar det här ute.. tyvärr på en väldigt dålig tid... varje torsdag mellan 16-16:45, slutar inte dom flesta jobbet kl 16??
Men som tur är så ställer snälla farmor upp & går med henne, för Thez älskar verkligen att dansa så hon har länge sagt att hon vill börja på dans... så nu passar vi på när det är här ute. Kan inte bli smidigare!
Synd bara att jag inte kan va med.. skulle så gärna vilja se henne.. får skippa nån lektion nån torsdag så jag kan va med åtmisntone en gång =)

Om två veckor.. den 21 ska Filippa få sina rör. Usch kommer tjuta som en gris när dom ska söva henne =(
Tur att själva ingrepet går fort men sen ska man ju vänta på uppvaket oxå...men vi håller tummarna att allt går som det ska.

Inatt åker mormor & morfar till Malaysia.. dom ska vara borta i 3 veckor! Jag inte inte ett dugg avis.
Skulle verkligen inte vara helt fel att få vara i solen & värmen nu när det kommer mera snö här =(

Nu måste jag fixa iordning mig lite innan jag ska ut i det "härliga" vädret.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad roligt med dans, tur att hon har en snäll farmor =)



Usch ja, lilla stumpan. Jag förstår precis hur du känner. Men det hela kommer ju gå galant och efteråt kommer du säkert undra varför sjutton du var så nervös ;-)

Men jag känner med dig, verkligen.



Puss & Kram

2011-02-10 @ 15:30:52
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0