Usch

Jag har blivit genomförkyld... Calle som smittat mig, han blev det när han började jobba i måndags... tur att han är ledig nästa vecka igen så vi slipper andra baskilusker.
Kommer väl bli så sen när Thez börjar på dagis igen. Då kommer alla sjukdomar =(
Filippa hade lite feber igår men hon var pigg ändå, får se hur hon är idag.

Efter lunch åker vi till Eksund, ska äta kräftor & grilla. Ska bli gott, är jätte sugen på kräftor.

Igår var en gammal klasskompis till mig & hälsade på, var trevligt.. har inte träffats på 2 år typ.
Efter att hon hade åkt så kom Carro & fredrik, vi åt pizza & bara umgicks, mkt trevligt som vanligt :-)

Nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dax för lunch.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Mums med kräftor !!!



Usch, dagisstart är inget vidare med tanke på alla baciller. Tråkigt nu när man har en liten också...



Puss o kram

2010-08-07 @ 17:04:47
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0