Uppdatering

Har väl inte hänt så mkt sen sist egentligen.
Filippa blir 10 månader idag.. gladaste ungen i stan ;-) Hon är alltid glad... gråter knappt när hon slår sig.
Hon bara pratar hela tiden.

Nu säger hon:
Vovv vovv- när hon ser en hund
Ampa- Lampa
Mamma
Pappa
Kocka-
Klocka
Kack Kack, eller hur jag nu ska stava det -  men hon menar tack tack

Tror ja har glömt nåt ord, men kommer inte på det just nu.
Hon är en riktig pajas, gör massa tokiga saker & hon vet precis hur hon ska göra för att vi andra ska skratta =)

Thez har lugnat ner sig, bråkar inte lika mkt.
Skönt det & nästa tisdag är det dax för dagis.. hon bara lääääängtar att få börja igen.

Men det har även hänt nåt väldigt tråkigt idag.
Min gamla katt Nisse, som jag hade när jag bodde hemma har gått bort.
Den senaste veckan blev han jätte dålig,han åt inget, & vinglade fram.. ingen balans. Jätte smal blev han.
Så mamma & pappa Tog beslutet idag att han skulle få somna in. Usch inte alls kul men det var det bästa för honom så han slapp må dåligt.
Vet inte exakt hur gammal han blev.. men minst 13.
Sov gott Nisse ♥♥

Nu ska jag läsa bloggarna, sen blir det soffhäng.
See Ya

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vila i frid lilla Nisse <3



Puss & kram

2010-08-18 @ 10:35:44
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0