Tradera

Har satt ut lite barnkläder på tradera.. vilken tid det tar att pyssla med det, men skönt sen om man blir av med dom =)
Har flera flyttkartonger här hemma med kläder som jag skulle behöva göra mig av med.
Får lägga ut några annonser i taget så det inte blir så mkt på en gång.

Snart ska jag gå & sola, sen kommer Helene med familj hit.. då blir det fika.. jag var duktig & gjorde en äppelpaj igår :-)
Klockan fem blir det träning för min del, ska testa afro.. nån som kört det?

Nu sitter Thez här brevid & tjatar om att hon vill titta på Karlsson på taket... så det är bäst jag fixar det åt henne.

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Steffi med Liam och Néa

Vad var ditt nick där nu igen. =)



kraam

2010-09-13 @ 19:09:32
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0