Lungröntgen

Igår var Filippa på lungröntgen.. det gick bra förutom att hon var LIVRÄDD för den stora röntgen maskinen... Usch vad hemskt det var att hålle fast henne på sängen.. hon bara gallskrek & grät.. har aldrig hört henne va så ledsen & rädd.
Men nu är det gjort iaf. Nu väntar vi på svar från läkaren som ska titta på bilderna.
Skulle ta ca 1 vecka.

Annars mår Filippa bara bra... man kan ju inte tro att det är nåt fel på henne, skönt det!

Ska försöka uppdatera så gott jag hinner & orkar.

Ikväll ska jag på mitt första friskis pass... får se om jag kan va lika duktig som innan jag blev gravid med Filippa ;-)

Önska mig lycka till!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Kul att du oxå kommer igång med träning! Hoppas att jag ser lite resultat på min kropp om inte allt för länge. Kram

2010-09-01 @ 15:48:34
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Cattis

Namen stackars liten. Nu hoppas vi på bra resultat bara. Usch, John hade ju också blåsljud som vi fick åka in till barn och kontrollera senare med EKG, men då var det borta. Men jag antar att med den sjukvård och kunskap vi har i dag så är det säkert en rutinoperation.



Bra där med Friskis. Mamma är värd på passen i Lindö, så jag ska börja träna där sen när jag får.



Kram

2010-09-01 @ 16:28:46
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Mammamattelene

Duktig du är då! Friskis :)

2010-09-01 @ 17:00:45
Postat av: Åsa

Håller tummarna för ett bra resultat! Tack för lösen. Kram Åsa

2010-09-01 @ 20:41:05
URL: http://ladygasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0