Glest igen

Nu var det några dagar sen jag skrev igen.
Har varit totalt slut efter kalasandet & att Filippa har varit sjuk... har inte fått så mkt sömn & dagarna på dagarna har det varit mkt gnäll.
Men nu är hon på bättringsvägen så det är skönt.

Idag hade jag & Thez "egentid" på förmiddagen, vi åkte lite övearrlt & shoppade, innan vi ånkte hem igen så fick Thez bestämma vart vi skulle äta... det blev donalds så klart =)
Vi hade det väääldigt mysigt! ♥

Jag & Thez ska gå på Knattebio antingen nu i helgen eller nästa, vi ska se spöket laban, jag har länge sagt att jag ska ta med henne på bio, så nu ska jag göra slag i saken.
Hon tycker det är så himla mysigt att få ha mamma för sig själv ibland, & det förstår jag.
Så det är klart att hon får det när tillfälle finns.

SF Bio: Lilla spöket Laban och andra knattar

Imorgon är det dax för klas igen, men den här gången är det tjejernas kusin Michelle som fyller 4, & på söndag fyller Nelly 4.
Mycket kalas i oktober :-)

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Mysigt med egentid med stora tjejen :)

2010-10-21 @ 09:56:08
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Cattis

Kul med bio, det är verkligen jättemysigt!

Alla ungar som fnittrar och prasslar med popcorn och godis innan filmen börjar...hi hi.



Puss o Kram

2010-10-21 @ 10:09:44
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0