Blääää

för vissa människor!!
Känner bara irritation, fast egentligen bryr jag mig inte för jag är inte förvånad!
Fast ändå så finns irritationen i bakhuvudet.

Ja ja nog om det.
Idag på förmiddagen vad jag & barnen på öppna fsk. Det gillar dom!
Nu på eftermiddagen har vi väl inte gjort så mkt, farmor har varit här & fikat... kanelbullar blev det idag, såklart :-)
Beställde nya vinterskor till Thez idag, blev ett par Viking ultra thermo.
Jag hoppas att dom är varma, hon fryser så lätt om sina fötter.
Men enligt en vän så ska dom vara jätte bra, hon har visst köpt dom till sina barn flera år i rad nu.. så jag hoppas att dom håller värmen åt Thez fötter oxå.

Ska nog ta med familjen ut på en pomenad sen efter middagen, får se om det blir en tripp till skogen.
Älskar verkligen att gå i skogen, särskilt på hösten då det är extra fint med alla fina färgen på träden.

Imorrn ska jag ta tag i träningen igen, har varit så orkeslös i några veckor nu så det har inte blivit nån träning.. men nu j*vlar ska jag komma igång igen! =)

Calle ska vara pappaledig i 6 måndagar nu framöver... det var min ide, tyckte att det kunde vara trevligt så att man har iaf en extra dag att umgås hela dagen.

Nu ska jag läsa bloggarna, sen sätta igång med maten.




Kommentarer
Postat av: Marie

Nämen...Vad är det som gör dig så där arg???

2010-10-04 @ 17:28:24
Postat av: Ann-sofie

Hej! Trist att du är irriterad men tyvärr blir man ju det ibland! Hoppas det inte är på mig för att jag fått ställa in 2 gånger nu.. Melker e bättre men fortfarande inte bra!! Vi tar det lugnt nu i veckan så han blir riktigt frisk.

Mysigt att Calle ska vara pappaledig.



kram

2010-10-04 @ 19:04:58
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0