Äntligen

Börjar det bli färdigt i Filippas rum... bara lite tavlor & lampor som ska dit.
Sen får vi se när hon flyttar upp dit.
Hon är inne i nån skitjobbig period, hon vaknar på nätterna & kan verkligen inte somna om om hon inte får mat. *Suck*.. vad ska man göra?

Nu har jag precis bokat biobiljetter till mig & Thez, så på söndag ska vi ha det riktigt mysigt bara hon & jag med poppisar & godis  =)
Calle ska åka till Sthlm & hämta utemöbler som vi har fått av hans snälla bror & hans fru.
Kommer nog passa perfekt i vårat uterum :-)

Nu ska jag plocka i köket.
Ikväll är det föräldrarmöte på dagis.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Melker äter oxå på nätterna. vad gör man inte för att få lite lugnt?? Idag åt han halv 5. Det kan man ju knappt inte kalla natt så det kändes mer ok än runt 2 som det brukar vara.

2010-10-27 @ 20:26:25
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Steffi med Liam och Néa

Néa äter hon med på nätterna och Liam gjorde likadant. Enligt bvc är det ingen fara så länge de inte blir överviktiga. Alla barn har ju sina perioder och de upplever så mkt mer nu.. De tar in så mkt.



Du ska se att kommer lösa sig sen. De är nog bara en period som hon har. Ta det lugnt och koppla av!



kram

2010-10-29 @ 00:14:36
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0