Vidriga kräksjukan

Usch... är så trött på allt som har med kräks & tvätt att göra just nu.
Filippa började kräkas i torsdags kväll vid halv tolv tiden..hon kräktes en gång i halvtimmen typ... sen vid halv fem på morgonen var det Thez tyr... så båda var krassliga under fredagen.
På lördag morgon var det Calles tur... då fick jag nog.. så jag tog med mig barnen & åkte till Eksund & sov där.

Jag själv har klarat mig skapligt... har varit illamående till & från och ont i magen.
Men vi smittade ner mina stackars föräldrar... *Förlåt* =(

Känner mig väldigt trött i kroppen nu.
Idag skulle vi fota tjejerna på öppna förskolan,men det gick bara att ta kort på Thez, för Filippa blev ledsen så fort hon fick syn på alla foto "sakerna" som var uppställda i rummet.
Hon har blivit så rädd för att gå till okända människor med en massa konstiga saker runt om sig.. det är efter röntgen som hon har blivit så rädd =(

Nu ska jag mysa med stora tjejen.. dom andra två sover.

Hoppas att ni har haft en trevlig helg iaf.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Stackars er!! Magsjuka e hemskt. Synd att Filippa blivit rädd efter röntgen :(

2010-11-15 @ 17:13:52
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Cattis

Stackars er. Jag får lust att låsa in mig bara jag läser om kräksjukan. Fy faaan.



Och usch vad ledsen man blir när man läser om lilltösen. Vilken skräckupplevelse det måste varit för henne, med röntgen, och för er. Jag vet inte om jag hade klarat det där alltså.

Men det gör man ju säkert, man måste ju!

Hoppas hennes rädslor går över med tiden.



Puss o Kram

2010-11-15 @ 19:21:05
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0