När ska hon slippa det här

... Jag pratar om Filippas öroninflammationer.. nu har hon det IGEN! Det är hennes 6:e.

Idag skulle läkaren skicka en remiss till öronkliniken... hoppas verkligen vi får en tid där snart så vi kanske får ordning på det här med hennes öron en gång för alla.
Tycker så himla synd om henne :-(

Annars är det bara bra här hemma, Thez har höstlov, men på fredag ska hon till dagis en stund på förmiddagen, då ska dom ha halloween fest.
Vad hon ska klä ut sig till får ni se då ;-)

Nu ska jag passa på att fixa lunch medans Filippa sover.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ett tips Jonna: När du fått hem brevet från Öronkliniken om att de satt henne på väntelista, vänta ett par dagar och ring sedan själv.

Det verkar som att om man trycker på själv så får man en tid, hör man inte av sig så sätter dom upp en efter tre månader.



Jag passade på att fråga om en tid till John när jag var där och gjorde hörseltest på Jack. Då hade det gått nästan tre månader... Jag fick prata med en sköterska som kunde se att John var på väntelista och gav mig en tid två veckor fram?!



Så ring :-) Med tanke på hur tätt hon har mellan inflammationerna är ju det en ypperlig anledning att "skylla på" att det är bråttom.



Puss o Kram

2010-11-03 @ 16:11:19
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0