Nej...

... Jag är verkligen skit dålig på att uppdatera bloggen.

Igår var vi iaf ute på förmiddagen med barnen, dom åkte lite pulka, passade på att vara ute lite längre när det inte var så kallt.

Senare på eftermiddagen kom Thess med familj hit på fika. Var väldigt trevligt att ses :-)

Idag har vi bara varit hemma & slappat, familjen Sundqvist kom förbi en sväng nu på kvällen.
Nu sover barnen & jag ska kolla lite här på nätet.... sen blir det duschen & bädda rent i sängen innan jag ska lägga mig i soffan & kolla på Tv.

Får se vad morgondagen har att erbjuda :-)

Gullungarna ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Jenny F

Såå fiina i sina matchande jackor =)

Isabella tycker det är kul med pulka, kan vara lite svårt att sitta framför Minos dock... Vi åkte pulka till skolan förra veckan i -15 grader. Det gör vi inte om. Isa fick ligga ner i sin åkpåse till slut för usch så kall hon blev.....skäms på mig mamma!!

Du frågade om dagis för ett tag sedan. Isabella ska börja när hon fyllt 2 cirkus. 2 o 4 månader typ. Så januari 2012 tror vi. Några tips om bästa dagiset här ute? =)



Må gott i snöyran!

Kram på Er

2010-12-07 @ 08:25:03
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Hi hi...syskonkärlek!

Leker dom mycket tillsammans nu?



Kram

2010-12-08 @ 18:28:36
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0