Länge sen

Har inte varit särskilt aktiv med mitt bloggande. Har inte haft nån större lust 🙄 men här kommer iaf en liten uppdatering 😁 
Amie blev 10 månader igår, helt sinnes vad tiden går fort!! Så nu är det fullt ös här hemma på henne. Hon ska stå precis hela tiden mot allt, kryper och stojar runt 😁 
Världens goaste och gladaste tjej, hon är i stort sett aldrig gnällig eller ledsen 💖 
Hon har lärt sig att säga mamma och sitter på pottan några gånger varje dag och gör både 1:an och 2:an oftast 😆👍🏼 

Jag njuter av varenda dag av mammaledigheten, och speciellt nu när det är så himla varmt ute ☀️ underbart!!
Nu är det inte många veckor kvar av skolan innan stora tjejerna får sommarlov. Skönt för dom, vet inte om det blir lika kul för mig 😂 Nej då, vi ska nog ha det mysigt om dagarna, och bara ta dagen som den kommer. Gillar inte att ha mkt inplanerat 🤔 
Här kommer lite bilder, nu orkar jag inte skriva mera för tillfället. 
Tjingeling 👋🏼 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0