Vecka 31

idag går jag in i vecka 31. Inte så jättelångt kvar nu, men det känns ändå som en evighet!!

Är rätt trött på att vara gravid just nu. Har haft lite förvärkar i helgen som var. Usch då fick jag ångest för förlossningen ☹️ Vill inte föda!! Men har ju inte så mkt val nu 😂 Det är ju tur att det är värt den hemska smärtan sen när mam får upp bebben på bröstet 💕

Jag fick min gravidpenning beviljad, så min sista arbetsdag blir den 12:e maj. Så underbart skönt det ska bli, ska vila så mkt som möjligt, och njuta av vädret!

På lördag åker jag och tjejerna till Ullared med Madde och Nelly. Då blir det lite shopping till lillan bland annat.

Tjejerna har blivit medryttare till Kicken. Han är snäll men väldigt busig och envis när tjejerna rider ut med honom. Om hans kompis Busla är med så är han inte alls lika busig 😆

Snart är det natti natti här 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0