Babyshower

I lördags "överraskade" mina underbara girls mig med en Babyshower. 

Thina lurade mig att jag skulle åka och hämta en byrå som hon skulle köpa. Men jag hade mina misstankar att det var något lurt på gång. Hon sa att hon behövde bärhjälp, men sen i andra stunden så sa hon att jag skulle stanna vid bilen med Emilia 😆

Hur som helst så var det supertrevligt och bebben fick så mkt fina kläder och annat! Bästa vännerna och mamma, moster och svärmor 💗 Nu längtar vi efter lillasyster som bara den!!

Jag har gått hem från jobbet nu också. Fick min gravidpenning beviljad från 13 Maj - 1 Juli. 
Känns lite konstigt att inte jobba, men samtidigt skönt eftersom jag är så trött på dagarna. Sover fortfarande dåligt på nätterna 😏.

Vi har köpt det mesta till lillasyster. Ska bara köpa några byxor och nån kofta också. Annars är det klart. Sen får vi se om det är nåt som behöver köpas vart efter sen. 

Här är några foton från Babyshowern 😊💗
Min telefon har pajat så jag fotade inget själv 😞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0