Trött 😴

Trött är bara förnamnet idag, har sovit typ två timmar sammanlagt inatt. Hoppas på bättre sömn ikväll/natt.


Annars är det bra, lite tungt och allmänt tråkigt att vara gravid. Vill kunna gå och röra mig normalt igen!!
Igår gick jag in i vecka 39. Så nu håller vi tummarna att hon kommer snart, eller iaf att jag slipper gå helt över tiden som jag fick göra med Filippa 😨 

Vi skulle ha åkt till Dalarna imorgon, men det ska vara dåligt väder där så då struntar vi i det! Får se om jag och tjejerna åker dit nästa vecka. Det beror hur jag mår 😏

Nu ska jag vila lite. 
See Ya 


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie Gyllemo

Kul med en magbild 😀 inte långt kvar nu. Hon kommer snart! Lycka till när det är dags. Kram

2017-06-29 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0