Värkar

Kom nyss hem från förlossningen, åkte in kl 19 för en koll.

Har haft värkar till och från under dagen, dock oregelbundna. 

Dom kollade blodtrycket, vilket visade sig vara lite högt. Så fick en tid till förlossningen på lördag kl 10 för att kolla det igen. Är det fortfarande för högt då så blir det eventuellt igångsättning 👍🏼 OM hon inte har kommit till dess. Är öppen 2-3 cm och hon bm gjorde en hinnsvepning. Så nu är det bara å vänta och se om det gav nån effekt 😱

Usch är så sjukt nervös för värkarna (smärtan). Hatar att ha ont i magen. Varje gång jag får en värk nu så blir jag helt kallsvettig 😨 och dom värkarna jag har nu är ingenting jämfört med värkarna som kommer sen 😭 

Snart ska jag lägga mig i sängen och försöka sova sen vartefter.

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0