Inne på sista veckan?

Jahopp... ny vecka idag, och 7 dagar kvar till bf. Men jag kommer säkert gå över tiden 😩 orkar inte, jag är sååå färdig med den här graviditeten!! Svullen som bara den överallt, speciellt dom dagarna när det är varmt, som idag. Jag som älskar sol och värme i vanliga fall, men inte nu kan jag lova 😟

Inatt drömde jag att hon föddes, men usch så hon såg ut 😂 Ögonen var som på en Alien, inte lika svarta men den formen och ögonen satt jättetätt och vindögd. Hennes mun var full med tänder också 😱 På huvudet hade hon nån slags metallplatta som stack upp en bit 😂 

Nu är jag ännu mer nyfiken på hur hon ser ut ☺️

Idag blir det lugnt här hemma. Ska skjutsa mamma till tandläkaren om några timmar. Och i kväll ska tjejerna ta en liten ridtur på Busla och Kicken 🐎 mer än så har vi inte planerat än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0