Dagen D

Jaha, då var dagen D kommen. Bf idag men ingen lillasyster än. Har haft förvärkar till och från hela dagen, men sen avtar dom 😩 vill bara att det ska sätta igång ny (samtidigt inte) men ut ska hon ju 😆


Thez trodde att hon skulle kommit den 10:e, Filippa tror idag den 12:e. Jag själv har sagt att hon kommer den 14:e. Men vi får se när hon känner sig redo 💕
Hade varit kul om hon skulle kommit idag, på mammas/mormors födelsedag!!

Om jag inte hade dessa jobbiga förvärkar och tryck neråt så skulle det inte var så jobbigt det här. Men jag vill kunna promenera som vanligt utan att jag måste stanna upp och typ skrika rakt ut för att det gör så förbannat ont 😡

Ja ja det är bara att vänta..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0