Ultraljud

Äntligen är det gjort!! Tog blodproverna 13:20, sen var det bara att sitta och vänta på att klockan skulle bli 14. Det var långa 40 minutrar 😆


Väl där inne så var barnmorskan supertrevlig, och väldigt petig med bilderna. Hon ville att bebisen skulle ligga så bra till som möjligt så att måtten skulle bli bra. Hon sa själv flera gånger att hon är överdrivet petig 😊 kändes tryggt för oss! 

Det hon kunde se på enbart bilderna såg bra ut, så nu väntar vi på svaren som hon ska räkna ut med hjälp av blodproven!
Om ca en vecka vet vi. Fortfarande lila nervöst, men känner mig ändå rätt lugn nu ☺
Bf blev iaf den 12/7... på min mammas födelsedag, tänk vilken present det skulle bli om hon/han vill komma ut just då 😃👍🏼 
Nästa ultra blir den 14/2... på min pappas födelsedag 😁 då får vi veta vad det är för kön på lillplutten där inne. Hoppas bara att hon/han är samarbetsvillig då!!

Imorgon är jag och barnen lediga, ska in till Ingelsta och shoppa lite. 

Äntligen har vi fått lite snö också ⛄️ hoppas att den stannar åtminstone några dagar nu, för barnens skull 😆

Det var allt för mig just nu!!
Adjöken 👋🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0