Levaxin

Bm ringde idag och sa att sköldkörtelvärdet var lite för högt/lågt (kommer inte ihåg vilket av dom). Så nu ska jag äta Levaxin varje dag. Efter fyra veckor, den14/2 ska jag ta nya prover för att se om värdet har blivit bättre eller om dosen måste höjas.


Vi kommer även att få göra ett extra ultraljud i V.24 för att Filippa hade öppen ductus. Känns tryggt att dom vill kolla bebben en extra gång!

Imorgon ska jag vara hemma och vabba. Filippa vaknade inatt med ont i örat 😔 hoppas bara att det inte är öroninflammation!!

Nu väntar jag på att Filippa ska somna, då ska jag också bädda ner mig i sängen och kolla på tv. Sover ju så jäkla dåligt om nätterna 😡😴

Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0